2008.09.22.
16:21

Írta: Tom Keller

Critical Mass prequel

 Érdekes, egy hetet nem használtam a biciklim és reggel mikor megnéztem teljesen le volt eresztve mindkét kereke, így gyorsan fogtam magam és elbattyogtam a legközelebb eső benzinkúthoz felpumpálni.

Nagyjából két és fél óra múlva fog kezdődni , de remélem hogy most nem fog megint belémjönni egy beszívott raszta, áprilisban majdnem egy nagyot taknyoltam egy ilyen eset miatt:)

És hogy teljes legyen az örömöm, ma vagyis inkább tegnap megint változtatásokat ezközöltek a Neptunban , melyekről én nem tudtam, így ma nem mentem be egy fontos órára, az én általam még pénteken kinyomtatott végleges órarendben az adott óra péntekente van, hát van ilyen...


Amúgy miért "kritikál mássznak" ejtik ki az emberek az eseményt?

Szólj hozzá!

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr73676022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása