2010.01.12.
07:55

Írta: Tom Keller

A Facebookos (melltartó)szín mém

Napok óta látom hölgyismerőseimnél Facebookon, hogy beírnak egy színt az állapotukhoz reggelente.

Először nem tudtam mire vélni a dolgot, mivel  valami hangulatleíró dolognak gondoltam, de most billentyűzetet ragadtam, miután több lány megkeresése után is csak mosolygást kaptam válaszul arra, hogy mit is jelöl a szín.

Nos a válasz rendkívül egyszerű, a szín, melyet kiírnak az aznap viselt melltartó színét jelöli. Bár egy helyen azt olvastam, hogy kezdetben egy mellrák veszélyeire felhívó kezdeményezés volt, mely az elmúlt héten végigsöpört a nők körében a világon, de mára leginkább már csak flörtölésnek és kacerkodásnak tűnhet egyesek részéről.

Persze már csak azt nem értem, hogy vajon miért kezdték fiúk is posztolni a színeket?(na jó csak egy főnél láttam, de az előzőek tudatában így mosolyra ad okot)

 

Itt lehet továbbolvasni a témáról: http://blogs.wsj.com/digits/2010/01/11/the-mystery-of-the-facebook-bra-color-meme/

 

Ő akkor pink-red?

Szólj hozzá!

Címkék: web 2.0 facebook mém

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr961666103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása