2009.05.18.
18:14

Írta: Tom Keller

Mezei valutaarbitrázs

Egész nap erősödött a forint és éppen ezért meglepve tapasztaltam, hogy az Fehérvári úton lévő SPAR-ban 288,24 forintnak megfelelő összeget ért egy euró, ha az ember azzal szeretett volna fizetni.

Eddig nagyjából csak ilyen 240-250 forintos árfolyamon láttam szupermarketekben az eurós fizetési lehetőséget. Természetesen én , azáltal hogy  kb. 800 forintért vásároltam, nem nagyon tudtam volna meglovagolni ezt a kedvező árfolyamot.( bár az 5 euróst, ami nálam volt még 239 forintért vettem tavaly júniusban, vicces...)

 

Hmm... azt hiszem túl sokat olvasgattam a nemzetközi pénzügy könyvet, bár még nem is írtam vásárlóerőparitásról vagy xenopiaci hitelekről és egyéb nyalánkságokról, amikről holnap számot adhatok...

De  akkor is a kedvenc kifejezésem a  " konjunktúraciklusok aszinkronitásából fakadó szinergiahatás" .

Szólj hozzá!

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr241129203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása