2009.01.25.
09:18

Írta: Tom Keller

Pinit vírus

Nagyjából másfél hónappal ezelőtt fertőződött meg a laptopom a címben olvasható vírussal és én azóta nem vagyok képes leírtani a gépről.

Alapvetően a NOD32 mindig azt írja, hogy a Windows user.dll fájlját fertőzte meg és hogy mivel rednszerfájlról van szó, nem képes megtisztítani, illetve törölni.

Ezek után elkértem egy ismerősömtől az Avast Antivirust, melynek van bootolás-kori kereső funkciója, ez megtalálta a vírusokat, de nem tett semmit, maximum letörölte a többi férget , trójait, amit a vírus még extraként letöltött a gépre.

Pár napja pedig egy új jelenséget produkál, nem érzékeli a laptop a saját billentyűzetét és az USB portokat.Remek.

 

Találkozott már valaki ezzel a vírussal? És ha igen, hogyan szabadult meg tőle? Nincs kedvem újra felrakni a Windowst...

1 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr42900820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tinacsajszi 2009.10.24. 13:33:58

Szia

Én most fogtam éppen el, az ingyenesen letölthető NOD 32-es vírusirtóval. Egyből megtisztította, karanténba helyezte. Nem vagyok egyáltalán számítógép szakértő mert bekapcsolom-kikapcsolom, közte talán el tudom rontani mindezt teljesen egyedül :)
Egyszerűen töltsd le az új verziót futtasd le és szerintem elfogja majd.
Remélem, hogy sikerülni fog.
Pussz: Tina
süti beállítások módosítása