2008.09.13.
14:40

Írta: Tom Keller

Új Buda Center Burger King - Csak semmi kártya

Már napok óta szemezgetek a Burger King új , agyonhypeolt 6 pack elnevezésű burger kombinációval. Mivel, hogy szombat van és tekintve hogy tegnap végül egész nap csak zöld teát ittam és egyedül egy alma volt a táplálékforrásom, úgy öntöttem, hogy kipróbálom ezt a terméket.

Igen, ugye mennyire manipulatív ez a marketing gépezet? No sebaj, tényleg kiváncsi voltam a különböző ízekre, de hát a történetben itt jön a csavar, amolyan Kalandférgek(Harold and Kumar goes to White Castle) szerűen.

Szépen komótosan elbandukoltam az Új Buda Center felé, ahol a legközelebb eső Burger Kinget találtam. Az ajtóra még ki is van írva, hogy OTP Junior kártya esetén 15% kedvezményt nyújtanak minden menüre. A bibi csak azzal van, amit én is már a rendelés után tudtam meg, hogy CSAK KÉZPÉNZZEL lehet fizetni. Ami nálam pont nem volt. De ebben a legviccesebb az, hogy rendelés előtt direkt megkérdeztem, hogy él-e az OTP-s akció a menüre , a válasz természetesen igenlő volt. Ilyen esetben a fene se gondolja, hogy egy multinacionális étkezde anakronisztikus módon ne rendelkezzen kártyás fizetési lehetőséggel.

Maradtam a Tesco-ban vásárolt kifli-párizsi kombónál. Olcsóbb volt...

Szólj hozzá!

Címkék: énblog multikulti

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr29661743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása