2008.08.29.
13:42

Írta: Tom Keller

Vannak még...

csak unaloműző gondolatmenet, semmi több

Nemrég értem haza a hétvége előtti bevásárlásból és út közben pozitív csalódás ért.  Voltam olyan okos, hogy egy olyan rövidnadrágba raktam az édesanyám által bevásárlásra szánt pénzmagot, mely idő közben valahogy kilyukadt. Ergo ez azt eredményezte, hogy le is esett egy ezres a földre, de ahelyett ,hogy elhagytam volna örökre, egy éppen rakodást végző munkás többszöri felszólítással figyelmeztett, hogy elhagytam a pénzem.

Jó érzés tudni, hogy vannak még emberek, akik nem a saját haszonlesésüknek élnek, simán megvárhatta volna, hogy tovatűnök és szépen felveszi és elrakja magának.

Igazából lehet nem is az a baj, hogy az ember azon döbben le, hogy valaki szól-e vagy sem, hanem magán azon, hogy egyáltalán segít valaki és ez sajnos már régen rossz, de sok egyéb más esetben is igazolódott, hogy vannak még igenis normális emberek, akik nemcsak  a saját, individualista világképük kiterjesztésének tekintik a többi ember sorsát, egocentrikus világképben élve...

Szólj hozzá!

Címkék: énblog társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr74639431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása