2009.04.01.
08:22

Írta: Tom Keller

Szektás lédi

Egyetem felé sétálva megállított tegnap egy 40-50 közötti hölgy, aki már távolról integetett, hogy figyeljek fel rá. Gondoltam pénzt kér valamilyen szervezet számára vagy valamilyen ügy érdekében aláírást gyűjt, de nem így történt.

 

Elmondása szerint az én aurám távolról beragyogta az egész utcát és ő szenttül tudja , érzi, hogy én bennem kapott új testet Jézus Krisztus. Annyi lenne a teendőm, hogy pénteken fáradjak be az ő általa képviselt gyülekezetbe és akkor nekem és mindenkinek nagyon jó lesz.

Nem akarok előítéletes lenni, de a filmekben ezek után általában valamilyen emberáldozat következik valamilyen rituálé keretében, nem?

 

Eddig nem tudtam, hogy a kisegyház/szektaalapítás kezdőknek című könyvben már tananyag az auralátás is. Vicces. Azért kipróbálom, hogy vízből tudok-e bort csinálni. Bár nem vagyok keceli. 

Szólj hozzá!

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr281039161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása