2009.06.09.
08:24

Írta: Tom Keller

A bajorok már a spájzban vannak

Tegnap hazafelé botorkálva félszemmel figyelmes lettem a CSU kiírásra az adott plakáton, de először azt gondoltam, hogy talán csak az erős nap és a meleg miatt látok a környezetembe nem illő dolgokat.

 

Ahogy a képeken látszik, a bajoroszági Keresztény-Szociális Unió (Christlish-Soziale Union) is plakátolt Budapesten, a kép a Móricz Zsigmond körtérnél, a SPAR-nál lévő 7-es busz megállójánál készült.  

Ami érdekes, hogy eddig csak Münchenben láttam CSU-s plakátot, Bajorországon kívül a CSU testvérpártjára, a CDU-ra lehet szavazni. Vajon ennyi bajor lenne Budapesten, hogy nekik is megéri kampányolni? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

Címkék: magyarország németország európa

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr491173078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemuccaszoc 2009.06.09. 08:26:04

biztos a Magyarországon szavazó németnek kampányoltak.

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2009.06.09. 08:41:34

persze, de elvileg ez a párt csak Bajorországban működik , de azt nem tudom, hogy most a CDU-CSU közös listát állított-e vagy sem, mint a 2005-ös választáson

Pillangó89 2009.06.09. 10:44:16

Érdekes téma :)
Ezek szerint europizálunk:D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.09. 15:03:24

Szerintem ez a plakát nem független a fotón látható tábla alapján mögötte található fordítóirodától. Szerintem ott dolgozhat egy túlbuzgó CSU-fan bajor :-)

Pillangó89 2009.06.09. 15:08:42

Az nemcsak egy hirdetés?
Németekkel dolgozom együtt, de sosem beszéltünk a szavazásról. Sztem öket nem is érdekli a dolog itt Pesten. :D

Pillangó89 2009.06.24. 19:59:52

Jajj még aznap megkérdeztem a szerkesztőségben, ki mit tud erről. Kiedrült, h van egy Stiftungja a CSU-nak Bp-en.:D
süti beállítások módosítása