2008.06.28.
17:13

Írta: Tom Keller

Egy gyűrű

Igen különös dolog esett meg tegnap velem hazafelé menvén az egyetemről. Pestről Budára tartottam a Szabadság-hídon és látom , hogy egy velem szembejövő cigány asszony elejt egy gyűrűt és tovahalad. Rögtön , ahogy a csillogó gyűrűhöz értem a nyikorgó platón felvettem és a hölgy után kiáltottam. Ő örömteli ragyogás mellett megköszönte és megjegyezte, hogy lovagias és jó szívű férfi vagyok. Ami különös az az ezt követő momentumok voltak. Elregélte, hogy ez a gyűrű az elhunyt férjéé volt, de eddig nem volt szíve zálogba adni, még annak ellenére se , hogy nagy az ínység. Kijelentette, hogy ő most úgy érzi, hogy nálam lesz a legjobb helye a gyűrűnek és hogyha elfogadom, akkor ő valamiféle cigány szertartással még hosszú , békés, boldog, egészséges élettel ajándékoz meg. Itt kezdtem úgy érezni, hogy valami átverésről van szó, de nem lett igazam. Megkérdeztem, hogy adjak-e legalább valamennyi pénzt ételre, nagyjából 200 forintot elfogadott apróban, majd lóváriul elkezdett valami mágikus versikét mondani és elváltak útjaink.

 

Ezek után természetesen gyorsan a 18-as villamosra pattantam , majd a legközelebbi ékszerészhez beugrottam, ahol  megállapítást nyert, hogy tényleg egy 14 karátos aranygyűrűről van szó. Azóta a pénztárcámban van és várja, hogy beteljesíthesse feladatát....

 

1 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr21543532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsito 2008.06.29. 16:47:09

Ez nagyon furcsa.. kb egy hónappal ezelőtt valami hasonló volt velem is. Azt mondta a mammer, hogy legyen az enyém, de siettem, ezért nem álltam le vele beszélgetni.. de ugyanaz: cigány asszony, Szabadság-híd, egy látszólag régi, szélesebb, arany színű gyűrű. Durva.. tök sokat agyaltam utána a villamoson, hogy meg kellett volna állni.. aztán elfelejtettem az egészet. Most meg infókat keresek a közgé gtb-ról, hogy mikor-hol-milyen stb, és jön ez a sztori..
Remélem tényleg szerencsét hoz majd......

Esetleg tényleg kisegíthetsz majd hasznos infókkal :D
süti beállítások módosítása