2009.02.02.
20:38

Írta: Tom Keller

Takaréklángon

Megkezdődött az új szemeszter, de valahogy ma mindenki egy kicsit fáradt volt, de ez leginkább a Super Bowl--nak volt betudható, rég nem láttam ennyi kialvatlan embert, mint ma.

Én is miután ma hazaértem aludtam kb. 3 órát és most újra aktív vagyok. Vagy nem.

Vámtechnika órán elmesélte az oktató, hogy a nyolcvanas-kilencvenes évek fordulóján, mikor megnyílt az akkor még Tanács körúton az első sexshop , mennyire nem kellett unszolni a vámos kisasszonyokat az adott termékek "bevizsgálása". 

Elkezdtem írni egy bejegyzést " Árgus szemmel" címmel, de félbehagytam, mert az is ilyen színvonalon aluli lett volna, mint ez. Inkább ki is kapcsolom a gépet. 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: énblog corvinus

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr55918932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása