2008.03.27.
23:38

Írta: Tom Keller

Az "összetéveszthetetlenül német" Citroen


Az egyperces reklámfilm alatt felcsendül Wagner , havas alpesi tájon, vidéki kastély udvarán szőke hős karddal párbajozik; a majd kapunk egy kis hétköznapi idillt  bajor sültkolbásszal,  szőke fräuleinokkal dirndliben a Hofbräuhaus-ban ,autópályás kalandozást és csak a legvégén sejlik fel , hogy mit is vezet főhősünk....

Nem lenne kerek  a történet,ha nem esne szó arról,hogy annak ellenére, hogy a francia kreatívok célja az volt, hogy kiemeljék: a franciák is tudnak olyan jó és erős autót gyártani, mint a németek, pár skót képviselő aláírt egy tiltakozó levelet, amelyben követelik, hogy a Citroën  vonja vissza a második generációs C5-ös modelljét népszerűsítő kampányát, mivel a reklámszpot a benne látható német sztereotípiák miatt egy sötét korszakra emlékeztet és ez a márka megítélésének sem tesz jót.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám franciaország németország autóvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr4399942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.