2009.05.16.
19:25

Írta: Tom Keller

Újabb áldozat

 Lassan ott tartunk, hogy egyes rablások, rablógyilkosságok, orvtámadások már nem is rendelkeznek hírértékkel, naponta esnek áldozatul ártatlan polgárok martalócok bandáinak. Sajnos egy újabb ilyen eset történt a közeli ismeretségi körömben és nem éppen egy olyan személlyel, aki rossz társaságban forogna, hanem csak egy egyszerű járókelőként próbált hazagyalogolni esti programja után.

Az áldozatnak jobbulást és gyors gyógyulást kívánok! Sajnos elmondható, hogy a lelki sebek gyógyulása hosszabb időt fog igénybe venni, mint a testiek.  

 

 

 

Update 1:

Kommentelők jelezték, hogy ezen az estén 2 balhé is történt a környéken, további információk a kommentekben (Felhasznaloneveim + gulliverfoyle mint áldozatok, illetve ébrenjáró mint szemtanú írt a második esetről a kommentekben)

91 komment

Címkék: énblog bűnözés társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr271125486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Farock 2009.05.16. 20:44:02

Biztos nem cigányok voltak, hanem őőőőő ESZKIMÓK vagy SZKINHEDEK

Picsasereghajtó 2009.05.16. 20:46:19

@SeRapH89: Vagy cigányok voltak, de akkor meg azért verték össze jogos önvédelemből, mert cigányozott.

Farock 2009.05.16. 20:49:21

@Sün! Mi az a sül?: Igen, valószínűleg igazad van, biztosan még náci is az illető akit megvertek, meg minden. Szerintem el akarta őket gázosítani, csak jól megverték mielőtt megtehette volna.

CSÉ 2009.05.16. 20:50:11

Igen bőrfejűek, akiknek szokása, hogy nyugdíjas nénikre támadnak a buszon, mint ahogyan az a Sas-kabaréból kiderül.

Dzsuvásvili 2009.05.16. 20:53:36

Egy ilyen semmilyen posztra kellen reagálni?Úgy ,hogy a másik oldal álláspontját nem is ismerem?Plusz , hogy egyáltalán megtörtént -e?
Mondjuk ezen információk nélkül viszont jobban lehet cigányozni.

2009.05.16. 20:54:15

Durva. Nagyon durva.
Hová rohadt ez az ország... :(
A srácnak mielőbbi gyógyulást!!

gulliverfoyle 2009.05.16. 21:00:36

Ez eléggé "vicces",azt hittem rólam fog szólni ez a poszt ugyanis engem is megvertek tegnap a Deák térnél...nem cigányok, ilyen kis rióba járós szolis köcsögszerűségek, elájultam, agyrázkódás, haveromnak orrát törték... ez az eset mikori?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.05.16. 21:03:16

engem egyszer támadtak meg az utcán, nem cigányok hanem sima fehér bulizós fiatalok...

amúgy az tényleg durva hogy alig van rendőr az utcán, azok is kocsival, elhajtanak alig látod őket

Salesman 2009.05.16. 21:04:43

CSak úgy nem vermek meg senkit

titantoma 2009.05.16. 21:06:44

Csak úgy nem vernek meg senkit? Jó lenne.

Silverf@x 2009.05.16. 21:07:51

Előzmény nélkül nem. Elég hiányos a történet. Szerintem hamis.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.05.16. 21:10:01

Hát dehogynem vernek csak úgy meg valakit. Elég ha nincs rajtad sapka vagy éppen van. Okot mindig lehet találni.

Jobbulást az illetőnek.

Káposztakukac 2009.05.16. 21:11:28

deák térből kiindulva én is eléggé valószínűnek tartom, hogy egyáltalán nem cigányok voltak, hanem bepiált, beszívott tizenéves hülyék.(magyarok)

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2009.05.16. 21:12:21

@gulliverfoyle: hát levélváltás szerint elvileg tegnap esti a történet, iwiwre, meg a printscreen előtt 6 órája került ki, szóval mondhatni friss

histar007 2009.05.16. 21:12:46

Engem meg bankárok vertek meg, Boss öltönyben voltak, és a kommunikátorukkal ütlegelték az arcomat és közben azt kiabálták, hogy én vagyok a válság okozója, mert nem fizetem a hitelemet, és miattam ugrott a részvényopciójuk és a jutalékuk.

Káposztakukac 2009.05.16. 21:13:51

@endike: hát nem tudom te hol laksz, de budapesten a belvárosban, főles este, hemzsegnek a rendőrautók. az más kérdés, hogy télen kiszállni a hidegben, nyáron meg a klímás autóból a melegbe eléggé derogál nekik.

Angelo_ 2009.05.16. 21:18:12

@salesman,silverfox,histar007: ha már ilyen tudatlan naívak vagytok legalább ne verjétek nagydobra...

2009.05.16. 21:21:43

Csak tudnám, hogy ez mit keres a zindex címlapon....

Kenguru 2009.05.16. 21:22:52

Feljeneteni őket!
Ha nem is lesznek meg, legalább a rendőrök nem mutogathatják a szép statisztikát.

pg2 2009.05.16. 21:30:15

Deák tér. De melyik város?

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.05.16. 21:31:57

A guido szubkultúra az ilyen: az angol chavek mintájára, unatkoznak, isznak, bunyóznak. Pár hónapja már a Margitsziget is vicces tőlük, persze felfoghatod úgy is, hogy lassan vége a romahegemóniának, mert már a 'fakóknál' is szaporodnak az ilyen barom állatok.

nanagabor 2009.05.16. 21:32:42

Tegnap este engem meg egy barátomat ugyanígy megtámadtak a Király utca Deák felőli végén, de szerencsére be tudtunk futni egy boltba. A haverom mondjuk így is kapott egy fejrúgást. Az volt a bűnünk, hogy miközben sétáltunk, egy eldobott cigisdobozt 1x-2x egymáshoz passzoltunk lábbal. És ja, úgy háromszoros túlerő. Nem mintha számítana, csak, látom, felmerült, nem voltak cigányok. Kis riózós kültelki suttyók, akik aznap nem tudtak becsajozni.

anal intruder 2009.05.16. 21:35:33

@nanagabor:
A dobozt fel kellett volna venni és a legközelebbi szeméttárolóba eldobni.
Akik megtámadtak benneteket azok radikális zöldek voltak és örülhettek ,hogy nem mókusok elé vetettek benneteket.

pg2 2009.05.16. 21:35:57

Hogy a viharba, hogy engem sosem találnak meg? Én is ott voltam 9-től éjfélig kb...

sanyisanyi 2009.05.16. 21:38:47

Biztos gárdisták voltak, akik cigánynak álcázták magukat, hogy így keltsék a feszültséget...

Magyarország 2009, lassan nem léphetsz az utcára félelem nélkül, de persze mindig szegény bűnöző rohadékokat kell védeni. Köszönjük mszp, szdsz...

Hagrid 2009.05.16. 21:42:12

Nem mindegy ki volt? Óbudán cigányok és neonáci skinheadek is kötnek bele járókelőkbe, támadnak meg akárkit. Aki rocker azt azért, aki zöld pólót hord vagy kéket azt meg azért. Ha a rapper-cigány banda a mobilt nyúlná le és szúr meg az is ugyanaz. Nem ez a lényege a posztnak. Az a gáz, hogy ez megtörténhet. Ahogy nanagabor írta: kültelki - vagy lakótelepi - suttyók.
Ennyire szar itt a vezetés, hogy bárki megtehet bármit büntetlenül. Szaros gyengekezűség...

nanagabor 2009.05.16. 21:46:03

anal intruder:
:) Ja, kapcsolódó anyagként ajánlom a Spenót c. árnyjáték-sorozat pályaválasztós részét, abban is ejtenek szót ilyesmi környezetvédőkről.

pg2:
Velem eddig kétszer volt ilyen. Mondjuk elég sok este adok alkalmat arra, hogy csak úgy megtámadjanak. De hogy a Deáknál is, az nekem is új, ezért ott volt valamiféle - ezek szerint - naiv biztonságérzetem. Eddig.

flatus 2009.05.16. 21:47:40

185 cm, tar fej,110 kg, 15 év gyúrás.
Még sosem találtak meg és ennek nem tudom az okát.

jack_the_lad 2009.05.16. 21:58:30

ez a nem vernek meg ok nelkul hozzaallas nem csekely tapasztalatlansagra utal..barkit szetverhetnek heccbol manapsag ha rossz helyen van rossz idoben
nem tul gyakori igazabol ( pest lakossagahoz kepest ), de aki belefut azon ez nem segit, es feherek ugyanugy csinaljak mint szinesek

demizson bobby 2009.05.16. 21:59:16

@flatus: na de milyen nőnek kell egy 110 kilós öööööö ;)

KBen 2009.05.16. 22:07:44

Egyik haverommal hasonló történt, szintén a Deák téren. És nem cigányok, de nem is skinheadek voltak.
És csak annyi volt az egész előzménye, hogy odamentek a 3 sráchoz vagy 6-an, "jófejkedve" elkérték az igazolványaikat, mintha ellenőrősdit játszanának, majd haverom próbálta lerázni őket, de erre ugrottak, és ütötték vágták őt.

2009.05.16. 22:13:33

Egyik haverom és a barátnője szemtanúja volt az esetnek és ők hívták ki a mentőket és a rendőrséget. Először is, hogy elejét vegyem a további találgatásoknak a résztvevők közül senki sem volt cigány.
Ők már akkor értek oda amikor már javában ment a verekedés lét társaság között, összesen ketten ketten verekedtek a két oldalból, de enyhén szólva nem voltak egyenlők az erőviszonyok. Az kezdeményező oldalon bazinagy darab csávók voltak,nem is voltak különösebben részegek, de nagyon durvák. Két kívül álló srác odament békíteni, bár nem túl diplomatikus hangnemmel. Ezután a nagydarab állatoknak még jobban elborult az agyuk és a két békítő lett a főellenség. Az egyik egy nagy jobbegyenest kapott, betört az orra. A másik megpróbálta lefogni az egyik nagy állatot, de az hátrafordul és behúzott egy nagyot a szerencsétlennek, a aki hátraesett és úgy bevágta még a fejét a betonba, hogy nagyot csattant és utána nem emlékezett semmire. A barátnője fölötte visított, hogy mi van vele. Ekkor a haverom és egy másik járókelő srác is elkezdett békíteni, de őket szerencsére csak ellökték egy kis dulakodás után. Addig a haverom barátnője (meg még valaki a járókelők közül) kihívták a mentőket és a rendőrséget. A mentők gyorsan ott voltak, de a rendőrök sokkal később.(Budapesten, a Deák téren!!!)Ráadásul tök értetlen volt a rendőrségi hívás fogadója, amikor mondta neki a csaj, hogy a Deák téren van az eset még kérdezgette, hogy az melyik kerülethez tartozik..... no comment

Fashionistas 2009.05.16. 22:18:11

Jack De lad: Szerintem ok nélkül valóban nem szoktak megverni senkit... Hogy mi az ok az már más kérdés! Az ok lehet egy rossz nézés, esetleg mész a haveroddal és amikor elmész egy ilyen banda mellett akkor mondassz a haverodnak valamit és ők éppen azt hiszik hogy róluk mondtál valamit máris kreáltak egy okot.
Másik dolog hogy szerintem megvannak a " beleköthető " típusok és megvannak a " nem beleköthető típusok "
Ez pacekra megy. ha olyan tenyérbemászó a képed hogy szinte ácsingózik egy pofonért akkor valószínű
hogy meg is fogod kapni.

Hál istennek engem még sosem találtak meg eddig pedig lassan közel vagyok a 30 hoz. Igaz egyszer a Rió előtt neki mentem egy brazilnak igaz véletlen de akkor abban a helyzetben nem számított... jöttek hatan. De azon kívül hogy a kezemből kiütötték a műanyag poharat nem fajult tovább a dolog.
Pedig nem egyszer járok az éjszakában és 100 kilós sem vagyok!

W Joe 2009.05.16. 22:23:20

Mi az hogy nem vernek meg senkit csak úgy?
Egyik ismerősöm is sétált haza a körúton éjjel, és csak úgy viccből megverték hárman. Nem cigányok voltak, csak részeg köcsögök, akik viccesnek találták, hogy fejberúgnak egy-két járókelőt.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.16. 22:25:26

nagyon kell vigyázni, főleg este.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.05.16. 22:29:31

@Dzsuvásvili: menj ki a Deákra 1 hétig minden nap este 9 után és próbáld ki!

2009.05.16. 22:33:37

Tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű, de azért van igazság abban amit Kütyüuniverzoom ír. Aki parázik, fél, ideges típus, mégha egyáltalán nem is agresszív soha, akarata ellenére olyan a kisugárzása ami- hogy úgy mondjam- rezonál az ilyen állatokéval és megtalálja a zsák a foltját. Én soha, sehol nem keveredtem még verekedésbe, pedig én is ugyanazokon a helyeken járok, sőt még békítettem is sikerrel. Egyszerűen nem olyan a kisugárzásom, nem passzolok a szituációba.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.05.16. 22:33:39

@ébrenjáró: aki teheti. RÚGJA TÖKÖN A TÁMADÓT!

És akkor a 3 csapás meg nem kerülhetett napirendre. Nagyon remélem, elég aláírás gyűlik össze, h beterjesszék végre!

Viktor H 2009.05.16. 22:39:49

ébredjáróval egyet kell értsek , cask azt támadják meg akiről lerí ,hogy "préda" .
nem kell 100 kilosnak kigyúrtnak lenni ahhoz ,hogy ne légy préda ,elég ha magabiztosságot sugárzol és nem fosol be ha hozzád szólnak véletlenül és persze be kell tartani egy pár íratlan szabályt, például kerülöd a szemkontaktust a gyanús emberekkel ...
ha meg belédkötnek akkor vagy tökönrúgod az illetőt és elrohansz, vagy egyből elrohansz .

vividos 2009.05.16. 22:43:27

Engem néhány éve vert össze egy társaság a hatos éjszakairól leszállva, ok nélkül. Eredmény: szilánkos arccsonttörés és felső állkapoccsonttörés. Vissza sem ütöttem, mert mire felfogtam, mi történik, már késő volt, addig csak békítettem őket. Amikor már lerogytam egy kapualjba, az egyik még odajött hozzám és módszeresen ütötte ököllel az arcomat, végül a saját haverjai mondták neki, hogy már elég lesz. Utána még cigit kértek tőlem, nagyon lazák voltak. Feljelentés ismeretlen elkövetők ellen, személyleírást nem nagyon tudtam adni, eredmény természetesen semmi. Ja, és nem cigányok, nem is skinheadek voltak. Azóta inkább taxival járok, ha lány van velem, akkor mindenképpen, mert nem tudom senki biztonságát garantálni ebben a világban.

lewak 2009.05.16. 22:44:28

kisugárzás baszzátok meg, hát ti sose akjartatok senkit se megvédeni? belétek nem kötnek, király, és innentől rendben van?

blacklord 2009.05.16. 22:44:29

@Salesman: nagyon hülye vagy. Engem is ütöttek már le az utcán, a Gellért-hegyen, a lakásomtól úgy 300 méterre. Két totál normál többségi fiatal, gondolom heccből. Mentem egy téli napon az utcán, futást hallottam magam mögött. Megálltak mellettem (ekkor már derengenie kellett volna, hogy itt valami nem kóser). Kérdezték, hogy ez és az utca hol van. Elmondtam nekik, fura fejet vágtak. Mondtam, hogy ennél jobban nem tudom, de ha elindulnak, más is biztos útba tudja igazítani őket. Ahogy megmozdultam, az egyik elkapta a karomat... és a következő dolog, amire emlékszem az az, hogy a földön ülök, és folyik a vér a számból. Semmi nem hiányzott, se pénz, se semmi. Kibaszott köcsögök.

blacklord 2009.05.16. 22:45:56

@zulu: hogy mégis mit keres ott? Bmeg, nem releváns, az emberek számára fontos dolog szerinted, hogy mész az utcán, és péppé vernek? Agyam elszáll az ilyen barmoktól, mint te...

ladislaus 2009.05.16. 22:58:16

mindenki a szélsőjobbtól fél. BASSZADMEG!!! Akkor talán nem lennének ilyen tetvek, mert a gárdista nem basz oda senki ismeretlen járókelőnek...
TAPOSSÁK MÁR Ki EZEKNEK A TETVESEKNEK A BELÉT!!!
Miért nem vonulnak ezek a BM elé? Rendőrpalota elé? Odamenni és igenis tüntetni! Igenis ha meg oszlatásba kezd pár rendőr akkor nekik menni. Mert vicc amit művelnek, illetve hogy semmit nem tesznek ezellen!

Viktor H 2009.05.16. 22:58:29

@lewak:

sokat számít a kisugárzás igen , mert ha látják ,hogy félsz tőlük akkor ez nekik elég támpont egy kis erőfitogtatásra.
másokat meg csak úgy tudsz megvédeni ha magadat is megtudod , mert ha egy támadásba "beleszólsz" akkor te is áldozat leszel .
szerintem ideje lenne mindenki kicsit átformálná ugymond a tudatát , mert seggfejek mindig is lesznek .

Tomi_ 2009.05.16. 23:00:47

Na úgy látom itt páran kurvára okosnak érzik magukat... Az eset velem és egy barátommal történt. És a mi esetünk egyik sem a fenti kommentekben leírtak közül, szóval ezek szerint sok embert vertek meg tegnap arrafelé...ez a szomorú..
A mi esetünk a templom előtt történt, épp mentünk haza, a társaság pedig utánunk jött és belénk kötöttek. Igen, ok nélkül, bármilyen nehezen is hiszi itt el néhány f.szkalap hogy ez megtörténhet. Szimplán balhézni akartak, ez egyértelműen látszott rajtuk, azért jöttek utánunk. Haveromnak mondvacsinált indokkal nekiestek, én próbáltam lecsitítani őket de rögtön leütöttek. Utána már csak lekuporodva vártuk hogy abbahagyják az ütlegelést és rugdosást...
Aki a tökönrugásról pofázik, próbálja ki 6 ember ellen, hajrá.

Alfonzhal 2009.05.16. 23:00:53

Aki azt mondja, hogy csak úgy nem támadnak be senkit, az nagyon szerencsés ember. Nem buta, nem naiv, csak szerencsés.

Engem eddig - egyetlen kivétellel - csak fehérek inzultáltak, pedig nem szívlelem a cigányokat. Félek tőlük nagyon, sőt, 23 éves férfi létemre rettegek, ha el kell mennem mellettük.

Igenis, van olyan, hogy puszta szórakozásból betámadnak. Nekem idegenek is gyakran mondják, hogy szimpatikus fejem van. (Volt már rá példa, hogy csak úgy meghívtak kajálni idegenek a Bank Dancehall előtt, hogy beszélgessünk. Komolyan. Pedig nem épp oda járok...) Mégis előfordult, hogy egy részeg társaság odajött, és kaptam egy fejrúgást. Amikor a körülöttem lévőktől segítséget kértem, akkor sokáig senki sem mozdult. Aztán szerencsére egy nagydarab ember odajött.

És akkor arról nem is beszéltünk, akit este a háza előtt betalálnak, és megkérik, hogy vegye le az összes pénzét a bankkártyájáról. Ott csak az Isten és a limit segít. Nem egy ismerősömmel történt meg, pedig semmi tenyérbemászó nincs bennük. Rosszkor, rossz helyen. Kiszámíthatatlanul.

Mindenesetre én vettem a barátnőmnek egy gázsprayt, hogy legalább egy kicsit megnyugtassam a lelkiismeretem. Ugyanis pár hónapja egy kretén a sötét utcán kést rántott neki. Nem bántotta, csak megijesztette. Pedig ő sem tenyérbemászó arcú. Csak épp ő volt ott.

2009.05.16. 23:01:41

Nagyon sajnálom akivel ilyen történt önhibáján kívül és semmiképp se mondanám, hogy rajtuk múlott a dolog. Csak arra a tényezőre akartam felhívni a figyelmet, hogy NAGYOBB A VALÓSZÍNŰSÉGE egy ilyennek, ha valaki tudtán kívül "passzol a forgatókönyvben a másik oldalra"

lewak 2009.05.16. 23:02:01

ok Viktor H. akkor te mit javasolsz? elrohanni és hívni a rendőrséget, vagy mit?

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2009.05.16. 23:03:49

Szerintem is lehet abban igazság, amit Kütyüuniverzoom és Ébrenjáró ír, miszerint valahol mégsem véletlen, hogy kikbe kötnek bele. Persze ezt így laikusként nehéz megítélni, füleg, hogy én még -eddig- szerencsére nem jártam ilyen módon pórul. (ezt lekopogom) Az is könnyen lehet ám, hogy csak az szerencsémnek köszönhetem ezt. És ha majd én is áldozat leszek, akkor mindjárt azt fogom állítani, hogy mindegy ki vagy, akkor is megjárhatod. A legjobb lenne valami szakképzett embertől hallani erről véleményt, aki otthon van a "belekötés pszichológiájában".

Mindettől függetlenül két dolgot azért kiemelnék: a rendőrség azért van, hogy az ilyen eseteknél közbelépjen, szégyen, hogy ezt sokszor nem teszik meg (cserébe sima járókelőket igazoltatnak naphosszat, haszontalanul és az is lehet, hogy jogtalanul). A másik: nagyon szomorú, hogy az átlag magyar járókelő úgy viselkedik, hogy ha balhét lát, nem néz oda, ha eszméletlenül fekvő embert lát, nem néz oda, ha hozzászólsz, nem néz oda, ha jelzed, hogy nem működik az autómata, amiből pénzt akar kivenni, akkor is inkább elnéz a másik irányba. Borzalmas. A körülállók közönye csak felbátorítja az agresszort.

ladislaus 2009.05.16. 23:04:36

@sanyisanyi: Megfogtad a lényeget! Ennek a két tetves pártnak halvány fingja nincs hogy mit okoznak!
Mi a faszt félnek a gárdátol??? Mitől??? jönnek itt az okosabbnál okosabb faszfej hátterükkel, meg embereikkel akik megmondják ám a frankot, mint a heti hetes és a többiek. és baszki ezeknek kell megformálniuk mindent!
EMBEREK!!! Kicsit foglalkozzunk már egymás gondjaival ne azzal hogy kimondja meg a frankot!
Megvernek ártatlanokat? És ezt hagyjuk? Könyörgöm az Urra!!! Kellene ezeknek egy másik 56? Vagy egy utcai bandaháboru? Ettől nem fél a sok suttyo aki riogat mindenkit a szélsőjobbtol? Mutassatok már egy esetet mikor gárdista vert meg ártatlan járokelőt? Röhej az egész ami zajlik otthon!

és elnézést a trágár szóhasználatért de ha bazmegolhat egy gálvölgyi a tvben akkor én is egy blogon.

Alfonzhal 2009.05.16. 23:06:19

Mellesleg ma a Westendben szemtanúja voltam, ahogy egy fradi pólós ember dühében ököllel vesén ütötte a nőjét, aki erre sírva fakadt. Ezeket az ember hazaviszi, és úgy kell lefeküdnie aludni, hogy ilyenek vannak. Nem lehet közbelépni, igazságot tenni, zorróskodni.

ladislaus 2009.05.16. 23:08:52

@Alfonzhal: De akkor miért nem csinál az valamit amikor LEHETŐSÉGE van??? Ilyenek: Rendőrt hív, biztonsági őrhöz megy, másik pártra szavaz...

Viktor H 2009.05.16. 23:10:09

@lewak:

nem tudnék nagy igazságokat mondani,de szerintem a gyanakvás és a nyitott szemmel járás sokat segít ergo ha este csak úgy odajön valaki valami hülye indokkal akkor addig ne vedd le róla a szemed amig el nem távolodott tőled x távolságba és még utána sem árt a hátad mögé nézni.
ha meg kötekedni akar akkor durr egy határozott pofona fülre és akkor meghátrál, ha meg nem akkor futás .
ez sajnos csak akkor működik ha nem pánikolsz be ,de egy kisgyereknek vagy egy öregnek vagy egy nőnek ezt nem könnyú , ha meg többen kötnek beléd akkor főleg bukta az egész ezért is nem akarok okoskodni akkorát ugyanis nem vagyunk egyformák.

lewak 2009.05.16. 23:12:46

Viktor H megint nem értesz. mit csinálsz ha látzod hogy mást ütnek? vagy akarnak ütni?

Alfonzhal 2009.05.16. 23:14:18

@ladislaus: Egyrészt az emberek tekintélyes része nem gondolkodik egész nap a végső kérdéseken, csak élni akar egy viszonylag vegetatív életet. Másrészt mindenki másban látja a megoldást, van, aki pl. függő típusú személyiség, és kell neki egy erős kan, aki elveri. Kényelmesebb valamiért nem kiszállni, például. Ha odamenne a biztonsági őrhöz, hogy ez az állat megütött, akkor mi lenne? "Jól van, intézzék el ezt otthon, kérem." Aztán otthon a közös lakásban mi lenne utána?

Lehet, hogy nem pontosan értettem a kérdésed/válaszod, meg úgy érzem, ez épp egy kicsit off téma. Az volna a helyes, ha senki nem venne részt a társas ignoranciában, és mindenki a saját ügyének érezné azonnal, ha valakit sérelem ér. Egyelőre mint a hozzászólásokból látjuk, nem így működik. A Jobbik épp csendőrséget akar. Nem tudom, az működne-e.

Alfonzhal 2009.05.16. 23:16:33

@Viktor H: Határozott pofon a fülre - honnan tudod, hogy hol az a határ, ahol ezt meg kell tenned? Ha ilyen helyzetbe kerülsz, valószínűleg az utolsó pillanatig igyekszel elkerülni azt, hogy a helyzet eszkalálódjon. Közömbösnek és viszonylag flegmának mutatkozol. Valszeg mindenki az utolsó pillanatig bízik benne, hogy egy kis szívveréssel megúszhatja a helyzetet - egy kiadós verés helyett.

Viktor H 2009.05.16. 23:19:09

@lewak:

helyzettől függ , ha két cigány verekszik leszarom, ha két futball huligán verekszik leszarom , de ha mondjuk gyengébbet akar ütni és látom ,hogy nem leszek áldozat a végén akkor kapásból felrugom vagy földreviszem , de ilyen helyzetben még nem voltam szerencsére , de haleszek igérem megírom ,hogy igy tettem -e ahogy leírtam.
mindenesetre felmérném a helyzetet .

Viktor H 2009.05.16. 23:23:30

@Alfonzhal:

Egy emberen meglátszik ,hogy ha kötekedni akar ,ha igen akkor kapja a fülest ,de persze ez csak isakkor érvényes ha már konfliktus van.

Salesman 2009.05.16. 23:27:19

@KBen:
gondolom milyen stílusban

Salesman 2009.05.16. 23:29:23

@lewak:

Én senkit nem védek, akit vernek verjék, arra sem nézem csak távolodok a tűztől. Ne méghogy békítsek, viccelsz?

gulliverfoyle 2009.05.16. 23:29:46

@ébrenjáró:

Ezek mi voltunk, nem azok akikről maga a bejegyzés szól, de örülök hogy valaki segített nosztalgiázni.:)

Köszönjük hogy segítettetek a mentőhívásban stb. És igazad van, hogy nem túl diplomatikusan mentem oda békíteni, én se voltam sajnos teljesen józan, és csak azt láttam hogy az a három fasz kikezd ott a padon valakikkel...akik egyébként utána meg sem mozdultak volna, sőt ahogy hallottam később, még röhögtek is rajtunk, szal ennyit a segítőkézség értelméről:(

Modigliani 2009.05.16. 23:31:39

Érdekes ez a kérdés, én sem érzem magam különösebben áldozat-típusnak, de néha azért előfordul, h megtalálnak az utcán. Legutóbb pl. épp az egyik -milyen véletlen- Deák közelében lévő kedvenc szórakozóhelyemről jöttem ki, ahol elköszönt tőlem a biztonsági őr (régebben törzsvendég voltam ott). És ezen kezdett el rugózni egy srác 100 méterre a helytől, h mit képzelek én, ki vagyok, h bizalmaskodok a kidobókkal. Anyira abszurd volt a szitu, h nem hittem el... Először rámutattam a tényre, h akár én is legyűrném (nem vagyok különösebben nagy darab a 183 cm-rel, és 80 kg-val, de ő látványosan kisebb termetű volt), másrészt rávilágítottam, h gondolkozzon már: azon akadt ki, h ismernek a kidobók, gondolja már végig, ha tényleg nekem jön, és véletlenül mégsem nekem állna a zászló, gondolja, h a kidobók nem védenének meg, HA ÉPP AZON AKADT KI, H BARÁTKOZTAM VELÜK???? És basszus, éppen h csak elkerültük a fizikai összeütközést... Nem tudom, mit csinálhat egy ilyen srác pl a barátnőjével, vagy egy tőle gyengébb emberrel, ha egy szemmel láthatóan vesztes küzdelembe is belemenne, csak magáért a verekedésért

kúrórudi 2009.05.16. 23:31:58

Engem egyszer vertek eddig meg utcán. Nagyon magyar szkinheadek voltak.
Ja és én is fehér vagyok.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.05.16. 23:34:16

látom egyesek még az "áldozat típusokat" hibáztatnák...
gondolom pár évtized és a joggyakorlatba is átkerül ez

Salesman 2009.05.16. 23:36:10

Emberek. Ti nem értitek amit én. mondok. Ártatlan áldozatok minidg is voltak és lesznek, hiszen a móri bankfiókdolgozók sem tehetnek róla, hogy úgyjártak. Én csak arról regélek, hogy a fenti esetben az áldozat nem véletlenül lesz áldozat. Bekóstolásra, flegma pökhendi válasz keménykedés,? még jó hogy megvernek. És még millió oka lehet pl ruházat -> Most anélkül hogy elmondanám hogy mi a véleményem a gárdáról, sosem értettem hogy hogy mer valaki gárdista egyenruhába járni, mert azt még értem hogy mikor felvonulnak nem lesz bajuk, de mit tesz ha megy haza egyedül és a c csapatmegtámadja. Tehát lehet valami skinhead vag emos a fenti űldozta stb.

Modigliani 2009.05.16. 23:37:35

@Modigliani: a rendőrség kihívásáról jutott eszembe...

Talán 1 éve volt, h hajnalban a Margit-hídon 3 cigánygyerek a saját külső sávjukból a mi külső sávunkba jött át a 2 villamossínen keresztül de olyan durván, h velünk már majdnem frontálisan ütköztek, majd kiszálltak a rommá tört kocsiból, és anélkül, h megnézték volna, élünk-e még, egy 4-6-ossal továbbközlekedtek. Amikor a szemtanúk hívták a zsarukat, hosszú percekig tartott kideríteni, a híd melyik végéhez közelebb volt a baleset, és melyik kerület illetékes, ilyen h forrónyom, vagy leszedjék őket a villamosról, szóba sem került... Valószínűleg egy korábbi kommentelőtől is ezért kérdezgették a Deák teret, mert valszeg nem minden része egy kerülethez tartozik

Salesman 2009.05.16. 23:37:43

@Salesman:

És persze ha lehet hívok szakszerű segítséget, de nem én avatkozom be aki erre nem képzett.

Alfonzhal 2009.05.16. 23:42:05

@Viktor H: Tapasztalatból mondom, hogy nem fog számodra kiderülni, hogy "konfliktus van". Csak amikor már a földön fekszel, összegubózva. Ezek, akik állatias módon nekirontanak másoknak, kb. a fél életükben azt tanulják egymástól, hogyan kell valakit a leggyorsabban, látványosan és közel végzetesen "semlegesíteni". Villámgyorsan megtörténik, fogalmad se lehet róla, mikor "van konfliktus", mikor kellene ütnöd. Ha váratlanul fejberúgnak, akkor már nem biztos, hogy tudsz ütni.

Modigliani 2009.05.16. 23:45:09

@Modigliani: Ja, még 1 sztori:

Még gimis koromban történt, Miskolcon. Villamossal utaztam, 5-en voltunk rajta: 3 cigánygyerek, 1 fiatal lány, meg én. Mikor a 3 cigánygyerek elkezdte fogdosni, meg pofozgatni a lányt, odamentem, h megvédjem. Utólag visszagondolva elég öngyilkos vállalkozás volt, mind a 3 egyenként is nagyobb volt tőlem, de akkor ezt még nem gondoltam végig, egyszerűen csak így neveltek, h ez természetes (itt most Anyát dícsérem, nem magamat:) A csaj nagyon meg volt szeppenve, a következő megállóban szó nélkül leszállt, anélkül, h megköszönte volna, vagy kihívta volna a zsarukat. Igazából nem tudom, miért nem vertek meg (egyikük azzal dicsekedett, h aznap szabadult, tehát lehetett benne stressz), de azóta (mivel a csaj se szólt egy szót se, és a vezető se zavartatta magát) biztos, h nem mennék bele egy ilyen szituba. VISZONT A ZSARUKAT MINDEN ILYEN ESETBEN KI KELL HÍVNI, EMBEREK, EZ A LEGKEVESEBB!!!

Modigliani 2009.05.16. 23:48:18

@Salesman: így van, én is pont erről írtam az imént, h az a legkevesebb, h a rendőröket kihívja a szemtanú... azért ez se nem nagy fáradtság, se nem nagy költség, és magát se veszélyezteti vele

Alfonzhal 2009.05.16. 23:51:08

@Modigliani: Hogyne, aztán ha esetleg tárgyalásig megy az ügy, az én adataimat is kiadják a végén a támadóknak, míg az övét az ártatlanság vélelme miatt eltitkolják. Ez persze csak fikció, nem tudom, így van-e, de hallottam már cifra történeteket "megtalálunk, kinyírunk" ügyekben,

m_x · http://m-x.tumblr.com/ 2009.05.16. 23:54:36

orbitális baromságok a kommentek között:

- cigányok tehetnek róla
- rendőrök tehetnek róla
- áldozatok tehetnek róla
- mszp/szdsz/fidesz/jobbik/akármi tehet róla
- csendőrség hiánya tehet róla
- stb

macsóskodó faszfejek tehetnek az ilyen verésekről, általában egy olyan este után, amikor nem sikerült becsajozniuk (ahogyan az már el is hangzott), ennyi.

Modigliani 2009.05.16. 23:59:52

@Alfonzhal: adataid zárt kezelését kell kérni, már a kiérkező rendőrtől, de a tanúvallomáskor figyelmeztetni is kötelesek erre a lehetőségre!! Te mit szólnál, ha 2-en lefognának, 3 állat meg verné a barátnődet és a járókelők nem hívnák a zsarukat??? Bocsi a személyeskedésért, de máshogy nem tudom elmagyarázni, h ez mekkora bűn a társadalom ellen. Pedig általában liberális szemléletű vagyok (nem az SZDSZ-es értelemben) szóval tőlem mindenki azt csinál amit akar, de az annyira alapfokú kötelezettség a társadalommal szemben, aminek elmulasztása (ráadásul téves indokkal) nayon fel tud bosszantani

honeycutt (törölt) 2009.05.17. 00:47:16

@Alfonzhal: és mi történt a barátnőddel? a támadó elmenekült?

Felhasználóinevem 2009.05.17. 00:59:20

@ébrenjáró:

Amindenit, kicsi a világ, hajnalban orronvernek, estére már az index oldaláról linkelt blogban egy kommentelő már tudósíz is róla.

Ami nekem megmaradt a jelenteből: Szóval vonultunk szépen haza, elhaladtunk egy pad mellett, ahol valakik valakikkel balhéztak, én simán leszartam mentem tovább, ahogy azt az 100-ból 99 ember tenné, viszont cimborám valamit beszólhatott nekik (nem emlékszik rá pontosan, de gondolom kérdőre vonta valamelyiket, hogy miért baszokszanak, nekem fel sem tűnt), mert mikor hátranéztem már az egyik tukkó ráncigálta, ütötte. A másik tukkóról úgy tűnt, hogy próbál békíteni. Visszaszaladtam, közibük álltam, pontosab én sem emlékszem midnenre, mert elég gyorsnak tűntek a dolgok, de amikor láttam, hogy a partasztgeci rángatja a cimbit, ráugrottam átkaroltam és próbálta lefogni, hogy ne tudjon kalimpálni. Nem volt egy nagyon nagy melák, de énnálam azért jóval nagyobb volt, mert én viszoint pici na. Szóval átöleltem, majd földreestünk, és próbáltam a földön tartani. Ekkor a másik tuskó odajött, és lecibált a főfaszról. Aztán a főfasz megint megindult a cimborám felé, én megint közéjük rohantam, és próbáltam ismét átkarolni. Tárt karokkal eléugrani nem bizonyult nyerő taktikának, mert jól orrbabaszott a patkány. Pedig úgy rémlik hogy a fejem elé kapom a kezemet és sikerül hátraugram, és egy pillanatig azt hittem, hogy nem ütött meg, mert furcsa módon egyáltalán nem éreztem, hogy fejencsaptak volna, de aztán pár másodperccel később, amikor észleltem, hogy vérzik az orrom, egyértelművé vált, hogy debizony.
Aztán egy pillaatig volt egy kis halálfélelmem, hogy most ez a két suttyó paraszt nekem esik, és leverik az összes belső szervemet, de mire nagyjából ennyit felfogtam, a cimbora már hanyatt feküdt a kövön, és a barátnője, pedig fölötte sikoltozott. (valószínűleg rögötn azután, hogy orronvert a gyerek, őt is fejbeütötte, de az is lehet, hogy még előtte, vagy hogy közben a másik parasztgyerek csapta le őt.)
Szóval minden estre mire felfogtam, hogy "bazmeg, ezek minket megütötttek" addigra már valaki hívta a mentőt, a rendőrséget, fitalaok jöttek oda, hogy megvagyunk-e, a cimborát éppen kaparta össze egy fiatal. (Köszi mindenkinek :) )
A huligánok pedig sietősen távoztak.

Egyáltalán nem voltak késescigányok, valószínűleg ezért is mertem megpróbáéni lefogni a gyereket. A balhésabbik kifejezetten egy jobban szituált diszkópatkány féle lehetett, valami zakó, ing, valami világos hosszúnadrág. A másik jómadár már inkább olyan alul felül fehér ruházatú, a tré szórakozóhelyek dresscodejainak (((ahová az ilyen prolik szeretnek tömörülni, mert azzal, hogy meg van szabva, hogy "elegánsank" kell lenni, kicsit elitnek érezhetik magukat))) túlságosan is megfeleni akaró plebejus elemnek tűnt. Talán még egy proli lány is volt velük, de ebben sem vagyok biztos, lehet, hogy ő ahhoz a társasághoz tartozott, akit és csesztettek.

Mondhatni egy világ dőlt össze bennem, ismerősömet ugyan már verte meg egy szkinhedgaleri, de én meg voltam győződve róla, hogy ilyen csak elvétve fordul elő. Különösen módos, hogy egy nagyon egy tök forgalmas helyen esett meg mindez...

A mentős azt mondta, hogy ez bzony 8napon túli, így elvileg a yard hivatalól foglalkozik valamit az üggyel (kikérdeztek szépen minket, amit tudtunk elmondtunk), de nem hiszem, hogy külön száz emberből álló operatív csoportot állítanának rá az ügyre :).


Viszont épp ezért, ha valaki bármit tud vagy tudni vél a jómadarakról, az
aladarvagyokfalurol@gmail.com
címre sok szeretettel várunk minden hasznos vagy akár haszontalan infót.
Köszi, és vigyázzatok magatokra,
Az én javaslatom az (tanulságok levonása után), hogyha jönnek balhéemberek balhézni, akkor fussatok, és akkor nem lesz baja senkienk.

Felhasználóinevem 2009.05.17. 01:06:56

Ja, a lényeg, lemaradt:

16-án, olyan hajnali fél kettő magasságában történhetett. Az erzsébettéri gödörtől nem messze, a templom mellett, a téren.
Egyik gyerek 180 centi körüli lehetett, normál testalkat, valami zakó, kissé kigombolt fehér ing, és asszem világos hosszúgatya. Nagyon rövid, világos haj, kicsit mintha kopaszodna is. Nem cigány.

Másik srác vékonyabb alkatnak tűnt, és alul felül fehér ruházat, nekem űgy tűnt nem cigány, de sötétebb hajú.

Mégegyszer, ha bárki tud segíteni a kilétük felfedésében az
aladarvagyokfalurol@gmail.com
címre dobjon levelet bátran. Köszi!

cangacica 2009.05.17. 01:48:08

gratulálok, rögtön elkezdtek cigányozni! ha ismernétek a deák és a blaha környékét, tudnátok, hogy arra felé nem a cigányokkal, hanem az alkesz, zsírkád, nagydarab félcsöves parasztokkal van a baj, de, egyszerűbben: nem a romákkal, hanem bőrszíntől függetlenül a PRIMITÍV EMBEREKKEL van para a világban. Engem egy ilyen rabolt ki, két hete az akácfában, bár sötét volt, de még így is fehéresnek tűnt a bőrszíne, nem mintha ez az én szempontomból nem lenne teljesen, baszottul mindegy. faszfejek! ja, szép a sztoriban, hogy arra jött épp egy szintén fehér kedves polgártársam és nem akadályozta meg a dolgot...üdv mindenkinek pesten és anyázgassatok nyugodtan a kis monitorotok mögül.X(

cangacica 2009.05.17. 01:52:54

@Felhasználóinevem: sajna a leírásnak megfelelő, kis köcsögökkel tele van a város. ha látok ilyeneket, messze elkerülöm. sajnálom az eseted!

gulliverfoyle 2009.05.17. 02:04:13

Kedves Tom Keller blog, lenne e rá mód hogy a bejegyzésben is jelezve legyen hogy ezek szerint tehát egy este, ugyanazon a helyen kétszer is hasonló balhé volt? (Felhasznaloneveim + gulliverfoyle mint áldozatok, illetve ébrenjáró mint szemtanú írt a második esetről a kommentekben)

Viktor H 2009.05.17. 10:21:16

@Salesman:

Nem. Bp-i vagyok már 22 éve , miért?

nanagabor 2009.05.17. 12:46:17

Az számomra egyértelműnek tűnik, hogy ezek a srácok többé-kevésbé képzett bunyósok. Legalábbis nekem annyira nem alap, hogy egy tizedmásodperc alatt felrúg valaki 180 cm magasra. Együtt bandáznak valami kick-box-klubban, a Deáknál meg kipróbálhatják magukat "élesben". (Bár ha kihívásra várnak, üljenek be a Fradi B-középbe lila pólóban, ott még jobban kipróbálhatnák magukat.)

Amit tehetünk: először is mindig nézzünk körül, ha gyanús társaságot látunk, ki kell kerülni. Vigyázni kell arra, hogy semmilyen bekiabálásra, beszólásra ne reagáljunk sehogy. Ha már odajönnek valamivel, kerülni kell mindenféle kommunikációt, szemkontaktust, bármit, meg kell találni a rést a körükből, aztán izomból futni, kocsmába, boltba, akárhová.

Egyébként meg mindenki tegyen feljelentést. Lássák, hogy milyen értékelhetetlen munkát végeznek. Röhej. Ez a város legforgalmasabb tere este, a belváros közepén, és csak mi felsoroltunk vagy 20 konkrét esetet. Erről hogy a francba ne tehetne a rendőrség!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.17. 20:11:22

Bazmeg mi is ott voltunk 9-től kb. hajnali 2-ig, de legalább 7.000 fiatal megfordult ki-be a környéken. Az óbégatás, ordítozás még azt mondom, ekkora hangulatban normális. Akinek a verekedés és tettleges kötekedés okoz örömet, az otthonmaradhatna az anyjában.

Az izazság az, hogy amennyiben nem ez szórakoztat, akkor ezeket a szituációkat elkerülni kell megtanulni, amihez kell 1-2 verekedés az ember életében. Jó esetben persze nem egy 8 napon túl gyógyuló végű... és jobb minél előbb túlesni rajta, amikor még hülyegyerekek verekednek össze hülyegyerekekkel, amiből nincs komolyabb baj. Olyan ez, mint a bárányhímlő.

A telefonkönyvet viszont soha ki nem vonnám a forgalomból, hogy amikor véletlenül a kis pékölkök a rendőrségen találják magukat estére, legyen mivel szájonbaszkodni őket, aminek csak másnap jön ki a nyoma...

Kéne valami komolyabb kikötő, ahová direk azért lehet menni, hogy bunyó legyen, mint a Rejtő könyvekben. Ott lehetne japánkodni meg truvájkodni annak, akinek erre van igénye. Egy helyes kis majomház.

Dunai Márton 2009.05.18. 19:17:25

Én is ott voltam 16-án hajnalban. Madách tér, talponálló előtt. Ülünk, beszélgetünk. Semmiből most már biztos hogy ugyanez a 3 (4?) suttyó. Kis kötekedés, egy szerencsétlen visszaszólás egyikünktől, őt úgy elverték, 2 helyen tört el az orra. Még a társaságunkban lévő egy lányt is földre lökték.

Tisztelt V., VI., VII. kerületi rendőrök. Tessenek már posztolni _minden_este_ a Deák téren és környékén, egész nyáron. És mikor megvannak ezek a tirpákok, akkor betenni őket a sittre, az igazi nehézfiúk közé, pár hétre.

A többit elintézi a természet.

(Ja, mert ok nélkül az igazi nehézfiúk sem ütnek.)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.19. 23:46:44

@Kabir Bedi: "Tessenek már posztolni _minden_este_" - mármint úgy rendőrileg! Nem blogot írni!

Nagyon helyes kis térkép kezd kirajzolódni, ezeknek tényleg ez a szórakozás... tul. képpen ha életükben először verekedtek, 3-4 sarok alatt is egész komoly rutin alakulhatott ki. Elképesztő, és egyúttal kicsinyes és szánalmas, mert nyilván a biztos túlerő tudatában 1-2 indít, ami nem erőviszonyok, hanem már egy furcsa pszichológia alapján is eldöntött meccs, pláne, hogy rendszerint úgy indítanak, hogy a megtámadott 5 másodpercen belül tényleg vétkesnek érzi magát, mert:
- mit bámult
- ő bántotta a múltkor a támadó öccsét
- benn a "helyen" meglökte
- út közepén áll
bármi, amit kb. egy ilyen helyzetben egyből elhiszel, és amíg civilizált emberként, mert nem ilyen állatok között élsz, azon gondolkodsz, hogy most vajon igaza van-e, már benne is vagy a vesztes helyzetben. EZT sokkal nehezebb felülbírálni és helyretenni magadban, mint konkrétan leverni egy ilyen parasztgyereket.

Fura egy dolog, valaki írta feljebb, hogy tarthatna előadást ennek vmi szakértője, hát valóban, tátott szájjal hallgatnám, mert ez a városi emberi természetnek egy olyan foltja, amivel ritkán találkozol magaddal kapcsolatban, és nehéz értelmezni.
süti beállítások módosítása