2009.04.17.
13:37

Írta: Tom Keller

Nimm 2 ----> nimm cváj vs. nimm kettő

Miért van az , hogy a nagy múlttal rendelkező "Nimm 2" cukorkát most nagy marketinghadjárattal "Nimm kettőként" próbálják rásózni az egyszerű magyar fogyasztóra? Vagy csak a marketingesek a cég mögött ennyire bénák, hogy egy nagyon alap német kifejezést így fordítottak le? Bizonyosan a "nimm 2" arra utal, hogy két különböző ízzel rendelkező cukor van a csomagolásban és arra bíztat, hogy mindkettőt próbáljuk ki, vegyünk kettőt.

Bár azt sem értem, hogy miért újdonságként állítják be az egészet, hiszen én tisztán emlékszem arra, hogy 10-15 évvel ezelőtt is lehetett már kapni több éjjel-nappaliban és nem is a fővárosban, hanem pl. Baján. Jó, persze lehetséges, hogy magánimportról volt szó, de ez mellékes.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr211070790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása