2009.03.21.
13:40

Írta: Tom Keller

Dinner fight 6

Kicsikét fáradt vagyok, de erőt veszek magamon és gyorsan most megírom ezt a szösszenetet, mert ha most nem teszek így, akkor elkallódik és sose kerül megörökítésre a tegnap este.

Volt most egy kikötés, miszerint mindenkinek be kellett valaminek öltöznie, Emma gyermekkora kedvenc mesehősének, Raffaellonak öltözött a Tini Nindzsa Teknőcökből. Bár pizza nem volt , ő is jóllakott, hála TS és Vivi remek vacsorájának.

 

 Vivi elvileg valami halálhercegnőnek Nóri meg sima hercegnőnek öltözött, ha tévednék, akkor korrigálom, de valami ilyesmi rémlik.

 

Az első fogás egy nagyon finom francia hagymaleves volt, melynek receptjét szerintem minden résztvevő berendelte, amúgy a háttérben Botond látható fej nélkül Futureman-ként. Vicces. Haha.

 

Vivi itt már nagyon éhes. Ez egy rövid mondat volt. Igen. Fáradt vagyok.

 

A főétek valamilyen "BÉKÖNSZALONNÁS"(képzavar, ugye hogy ugye) csirke volt krumplipürével és egy remek salátakompozícióval, melyet Vivi csinált és annak ellenére, hogy rakott bele szőlőt és olivát is nekem és a többieknek is nagyon ízlett.

 

És megkoronázandó az estét, aranygaluska, annak ellenére hogy annyira nem szeretem az édességeket még nekem is nagyon ízlett. Pompás. Majdnem leírtam még egyszer , hogy remek.

Szomjat csillapítandó pedig Pina Colada dukált , melyből emberes mennyiség elfogyott a vacsora folyamán.

 

Szólj hozzá!

Címkék: énblog gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr401016123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása