2009.03.02.
07:56

Írta: Tom Keller

Vörösboros-cseresznyepaprikás csirke

Tegnap volt jócskán időm, hogy főzzek magamra és mivel hétvége is volt, így nem volt Gastroyaltól rendelt étel otthon. 2 edzés között lebattyogtam a legközelebb fekvő SPAR-ba és vettem 70 deka csirkemellet, amit hazatérvén 30 percre 1,5 deci vörösbor és darált cseresznyepaprika kombójából készült páclébe helyeztem, majd kisütöttem.

Nem kívánom fényezni magamat, de véleményem szerint remek íze van, én eddig már két étkezésre fogyasztottam ebből a fogásból és még a mai ebéd is ez lesz, kíváló mellé a párolt vöröskáposzta, nagyon finom ízelegy.

1 komment

Címkék: énblog gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr74974736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockx 2009.03.07. 08:59:29

A húsételek jó elkészítése ilyen esetekben alapvetően függ a kiváló, és elsősorban spiritatív gondolkodásból megteremtődő individuális pácideáktól,ez tartalmaz ételt, italt,"csíííppppentőt is, GRATTTULÁLOK! (NYELTEM EGYET, BOCS!)
süti beállítások módosítása