2009.03.01.
09:04

Írta: Tom Keller

vacsoraCSATA

Péntek este újabb állomásához érkezett az általunk folytatott "körfőzőmérkőzés", és ezúttal Csata Gergely kápráztathatott el bennünket gasztronómiai tudásával.

Előételnek carpaccio volt, mely alapvetően hajszálvékony nyers bélszín, amelyet citromlé, olívaolaj és bors öntetével meglocsolva fogyasztunk. Mondhatni egy gyorsan elkészíthető elegáns étel, csak a hús és az ízesítők kellenek hozzá, parmezán, esetleg némi zöld a tetejére, inkább csak dekorációként.

 

Levesnek tökmagos brokkolikrémleves volt, be kell hogy valljam én nem vagyok egy leveses, de ez nekem is tetszett, jó persze nem egy kategória a sima húslevessel:)

Végül, de nem utolsó sorban volt egy nagyon finom két fajta szósszal tálalt tészta, egy paradicsomos, illetve egy rákos kivetelű.

 

 

A desszertről sajnos én nem készítettem képet, de az is kiválóan illeszkedett a fenti menüsorba.

Ez a kép tipikusan ábrázol egy "kecskére a káposztát" szituációt:)

 

Sőt, Emma is megtalálta a számára ideális bort, mely leginkább gyermekfogyasztásra szánt, alkoholmentes szőlőkivonat:)

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: énblog gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr89972849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása