2008.10.22.
12:11

Írta: Tom Keller

A megváltási idő lejárt

 Vasárnap délután, mikor Rékával Baján a vonatállomás felé sétáltunk, elhaladtunk egy temető mellett, ahol érdekes , jobban szólva inkább fura , fehér alapon piros cetlik ütötték meg a szemünk, melyek szinte minden második síron megatalálhatóak voltak.

Közelebbről megszemlélve ezeken a következő felirat szerepelt: "A MEGVÁLTÁSI IDŐ LEJÁRT!"

El tudom képzelni, hogy pár öreg nénike reakcióját, mikor meglátja ezeket megboldogult rokonai sírján, vajon most akkor szegény párák örökre elkárhoztak és az idők végéig a kénköves pokol bugyraiban fogják a kínok kínját átélni. Természetesen erről szó sincs, a cetlik arra hívják fel a figyelmet, hogy lejárt a sírok 25 éves megváltási ideje és lehet megint kipengetni pénzt, különben kikotorják és biokomposztot csinálnak a nyughely "bérlőjéből".

"Megalakítom apám a saját gyülekezetemet
Elhozom neked Jézust, ha hozod a pénzedet
A tévéprédikátor, a szemében hamis mámor
Isten nevében hazudok, ettől vagyok bátor
Kibaszok veled, mert felhasználom azt a nevet
Amitől a nyájam mindegyik báránya remeg
Legálisan vagyok az aki vagyok, a tolvajod a papod
Mindezért a megváltást kapod"-- Szabad a gazda  - G.Z. és a Kartel

 

 

 

 

 

12 komment

Címkék: énblog humor társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr93726261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andie 2008.10.22. 13:49:32

Anno a "Feltámadunk!" alá firkáltuk oda, hogy "Még csak az kéne!"
Ez itt halvány utánzat :)

O.o 2008.10.22. 14:02:11

Andie · minority.blog.hu/ 2008.10.22. 13:49:32
Anno a "Feltámadunk!" alá firkáltuk oda, hogy "Még csak az kéne!"
Ez itt halvány utánzat :)

Én ilyennel nem dicsekednék... :/

báró Csekonics 2008.10.22. 14:11:40

az megvan hogy:
- mi van a temető kapuja fölé írva?
- 'Feltámadunk!'
- és a kocsmaajtó fölé?
- 'sose halunk meg!'

:-D

Helen 2008.10.22. 14:15:11

még ezért is fizetni kell...

LEHO 2008.10.22. 14:17:18

Mocskos ülzet lett ez is, még hogy örök nyughely...

Big-B 2008.10.22. 14:19:27

LEHO:
A nyugalom örök, nem a hely. A hely ugyanis véges.

nomegegy 2008.10.22. 14:43:05

kb. 15 éve a Citadella belépőjére volt rányomtatva a következő üzenet: "Egyszeri belépésre jogosít a megváltás napján."

Biztos ami biztos, máig őrzöm, hátha jegy nélkül nem tudok belógni a mennyországba...

nomegegy

de Loviaguin Alexander 2008.10.22. 14:52:49

Világéletemben vidám-bohém fickó voltam (és vagyok)
megértem 70 esztendöt, tudom, hogy "hatvan felé, ha-
zafelé" én a következö sirfeliratot gondoltam ki ma-
gamnak: "IGY MÉG NEM JÁRTAM"

mpett 2008.10.22. 15:14:23

1.
Itt nyugszom én, olvasod te,
olvasnám én, nyugodnál te!

2.
Itt nyugszik Rozál, szűz leány,
siratja egyetlen fia, Mihály!

3.
Mi van a hipohonder sirjára írva?
NA UGYE!

MN 2008.10.22. 15:24:10

"A sírhely megváltási ideje lejárt."

Ezt is ki lehetett volna írni, de ez nem fért volna el olyan cuki kis cédulára...

canismerga 2008.10.22. 16:00:40

Én ezt a Feltámadunk c. hülyeséget mindig is fenyegetésnek éreztem. Emiatt nem is járok temetőbe...
Szóróparcella. Kis víz, könnyek, gyászénekek, oszt mindenki mehet a dolgára.
Mi a fenének ezt túllihegni?
süti beállítások módosítása