2008.04.16.
08:42

Írta: Tom Keller

Férfiként született nő vallott Jakupcseknek

Nővé operáltatta magát"Az igazság ára" játékosa.Eszter, aki ötvennégy éve Zoltánként látta meg a napvilágot, nem először szerepel televíziós műsorban. A rokkantnyugdíjas nő a „Legyen ön is milliomos” játékosa is volt már, igaz akkor még férfiként.

Köszönjük, most akkor a fél ország azon fog izgulni szerda este, hogy egy ilyen emberke milyen szennyessel rendelkezik, bár szinte garantálható, hogy nyerni fog, mert általában eddig szinte kivétel nélkül az összes nem heteroszexuális beállítottsággal rendelkező egyén nyert...

Férfinak születtem – árulja el Eszter a TV2 ma esti vallató showjában Jakupcsek Gabriellának. Az ötvennégy éves rokkantnyugdíjas két éve, hatgyermekes családapaként operáltatta át magát nővé.



Eszter példát szeretne mutatni sorstársainak
Fotó: Bors


– Kiskorom óta azt hittem, hogy homoszexuális vagyok–mondta Eszter a Borsnak.
–Egyszer az interneten olvastam hasonló problémájú emberekről, és akkor megfogalmazódott bennem, hogy nő vagyok. Miután a párommal Piroskával megbeszéltem a dolgot, 2006-ban átoperáltattam magam – kezdte Eszter, aki elmondta: azért vállalta a nyilvános szereplést, mert példát szeretne mutatni sorstársainak.
– Nem az egyéni érvényesülés lebegett a szemem előtt, amikor jelentkeztem a műsorba. Az volt a célom, hogy megmutassam az embereknek, hogy így is lehet teljes életet élni. Nálunk az volt a szenzáció, hogy együtt maradt a család. Hat gyermekünk van, akik a mai napig apának hívnak. Sokan más városban, más környezetben folytatják az életüket, én azonban továbbra is a családommal élek. Természetesen voltak nehezebb időszakaink, mára azonban teljesen elfogadtak engem. Szerencsés embernek mondhatom magam – árulta el a nyugdíját takarításból kiegészítő nő, aki számára nem ismeretlen a televízió stúdiók világa.
Eszter ugyanis Zoltánként több ízben is szerepelt már vetélkedőkben.
– A műtétem előtt többször is részt vettem ilyen műsorokban. A „Százből egy” címűben kétszer is játszottam, de Vágó Istvánnál is jártam. A „Legyen ön is milliomosban” nyolcszázezer forintot nyertem. BORS

Szólj hozzá!

Címkék: tv bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr31427751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása