Az egyperces reklámfilm alatt felcsendül Wagner , havas alpesi tájon, vidéki kastély udvarán szőke hős karddal párbajozik; a majd kapunk egy kis hétköznapi idillt bajor sültkolbásszal, szőke fräuleinokkal dirndliben a Hofbräuhaus-ban ,autópályás kalandozást és csak a legvégén sejlik fel , hogy mit is vezet főhősünk....
Nem lenne kerek a történet,ha nem esne szó arról,hogy annak ellenére, hogy a francia kreatívok célja az volt, hogy kiemeljék: a franciák is tudnak olyan jó és erős autót gyártani, mint a németek, pár skót képviselő aláírt egy tiltakozó levelet, amelyben követelik, hogy a Citroën vonja vissza a második generációs C5-ös modelljét népszerűsítő kampányát, mivel a reklámszpot a benne látható német sztereotípiák miatt egy sötét korszakra emlékeztet és ez a márka megítélésének sem tesz jót.
Nem lenne kerek a történet,ha nem esne szó arról,hogy annak ellenére, hogy a francia kreatívok célja az volt, hogy kiemeljék: a franciák is tudnak olyan jó és erős autót gyártani, mint a németek, pár skót képviselő aláírt egy tiltakozó levelet, amelyben követelik, hogy a Citroën vonja vissza a második generációs C5-ös modelljét népszerűsítő kampányát, mivel a reklámszpot a benne látható német sztereotípiák miatt egy sötét korszakra emlékeztet és ez a márka megítélésének sem tesz jót.
Utolsó kommentek