2007.07.08.
12:04

Írta: Tom Keller

Safari-vadászat a rókára

Kipróbáltam az Apple webböngészőjét a Safari-t, mert a Firefox nekem egyre csak rakoncátlankodik, nem tudom hogy másnál hogy van, de én ki nem állhatom a Firefox letöltésvezérlőjét, képeket viszont nem fogok Flashgettel leszedni.

A Safarival olyan fantasztikus webes élményben lesz részünk, mely egyben kimagasló teljesítménnyel párosul. A legösszetettebb oldalak is nyaktörő sebességgel töltődnek le. A Safari valójában minden más Mac böngészőnél gyorsabban tölti le az oldalakat. És ez még nem minden. A Safari előrehaladott interface technológiájával nemcsak egészen újszerű látványban lesz részünk, de az eddigi böngészőknél sokkal egyszerűbben használható.  
Ezeket  a marketingdumában felsejlő tulajdonságokat én annyira nem vettem észre, az Operát szerintem még mindig nem veri kenterbe, régebben is mikor Firefoxra váltottam az azért volt, mert az Operán nem tudtam normálisan belépni az iWiW-re. De meg kell valljam, hogy a Firefoxnál csöppedt jobb, bár lehet hogy azért érzem így, mert az én Firefoxom már kicsit lassúcska a sok plugin miatt.

Kinézetre hozza a megszkott Apple designt , ami már ismerős lehet az iTunes vagy a Mac OS X-et használóknak.

Mától azt hiszem visszaállok a jó öreg Operára, amit amúgy csak a netezők 1%-a használ, de sokak szerint ez a legbolgabb része a netezőknek:D

Szólj hozzá!

Címkék: firefox opera safari

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr89113937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása