2007.07.08.
23:03

Írta: Tom Keller

A net sűrűjéből: Anti Riverside Pub Club Blog

Mit nem talál az ember a Miner.hu segítségével... Ezen a magát csak ARC-nak(Anti River Club) nevező blogon meglehetősen nagy negatív kampány folyik a bajai Riverside Pub ellen, a blog szerzője nem fogja magát vissza a zsidózás, anyázás terén. Kiváncsi lennék, hogy ki bújik meg a személyében, egy sértett apuka, akinek gyermeke sok pénzt költ el arrafele vagy mondjuk egy kirúgott pincér? (de egy rivális bártulajt is el tudnék képzelni)

A legbrutálisabb bejegyzés itt olvasható Egy aggódó apuka őszinte vallomása , amiben egy apuka ír arról, hogy lánya hogyan vált Emeséből Sárává, jobban szólva, hogy a "riverezés" hatására hogyan lett a lányából egy zsidóként élő csaj... Hmm, ez elég kamu szagú nem?

Pár részlet:
H. Zoltán vagyok Bajáról. Volt egy 14 éves lányom. Sárának hívja magát, pedig Emeseként volt anyakönyvezve. A kislányom nagyon jól tanult, mindig 5-öst kapott mindenből, én és az édesanyja nagyon büszkék voltunk rá.[...] A lányom osztályfőnöke felhívott az iskolából, hogy lányom egy hete nem volt iskolában és nem volt igazolása. Nem is tudom mit mondhattam volna, hazudtam. Hatalmas bűntudatot éreztem magamban ezután. Az első dolog amit tehettem az az volt, hogy elmentem templomba és imádkoztam. Imádkoztam azért, hogy ez ne legyen igaz, azért, hogy ez ne az én lányom legyen, ő nem tehet ilyet. Úgy döntöttem magamban, hogy nem szólok erről az esetről senkinek. Sem a feleségemnek, sem a lányomnak....[...]Egy péntek este feleségemmel úgy döntöttunk, hogy elmegyünk sétálni a városba. Végigmentünk a Sugó-parton. Nagyon sok részeg fiatallal találkoztunk, elszomorított a látvány és büszke voltam a lányomra, hogy ő nem tartozik közéjük. Eljutottunk a Halászparthoz és akkor ért az egyik legnagyobb csalódás életem során. A lányom benn állt a Riverside Pub nevezetű szórakozóhelyre várok sorában. hatalmas gyöngyökkel, az új szemüvegében, és régi ruhákban. Először ledöbbentem, majd elráncigáltam onnan, erővel. A barátnői nagyon megrémültek, ahogy a lányom is. Ordibáltam vele, hogy mit képzel magáról, hogy miért hazudozik? hatalmas csalódás ért. Hetekig nem tértem magamhoz, aztán rájöttem, hogy a lányom felnőtt. Ezután elkövettem életem egyik legnagyobb hibáját. Megengedtem, hogy eljárjon ezekbe a bulikba, úgy ha én elmegyek érte. Nem tudom mit műveltek bent vele, de a jegyei romlottak és egyre jobban kezdtünk eltávolodni egymástól. [...]
Ezután egyzser beállított hozzánk az én Emesém, hogy mostantól Sára. teljesen örűltségnek tekintettem ezt a váltást. A Sára ugyanis zsidó név. Nem tudtam elhinni, hogy a lányom egy zsidó nevet választott magának. Egyre több pénzt vitt magával. Még az anyjától is lopott, de nem tudtam semmit tenni. Egyszerűen nem hittem el ami velem történik, folyamatosan béna és kába voltam. És a legszörnyűbb a Karácsony este volt. A lányom elment buliba. Én csak akkor jöttem rá. EZEK ZSIDÓK! KARÁCSONYKOR CSAK A ZSIDÓK BULIZNAK. Ugyanez volt Húsvétkor. Jézus urunk feltámadását ünnepeljük. Pénteken amikor a kerezstrefeszítésre emlékezünk, a lányom ismét elment az általa pubnak nevezett helyre. ZSIDÓK. Azt ünneplik, hogy kerezstrefeszítették Jézust. Ezek mind zsidók! Ezeknek semmi sem szent! Pénzéhes zsidók! Elmentem megnézni a helyet. Televolt. Rengetegen voltak. Buliztak, ittak, önfeledten. Egy szent napon. Én mondom ezek, mind zsidók!....Ezt meglátván a láynomat kitagadtam. Visszaszállt belém minden erőm és soha többet nem beszéltem vele. Azóta a nagyszüleivel él, én nem láttam, de nem is érdekel. Engem egy zsidó nem érdekel, a zsidót meg csak a pénz érdekli, ZSIDÓK!
Ez most komoly? Vagy csak egy lejáratókampány része? Ha valaki találkozott ezzel a sztorival az legyen szíves jelezze, mert nagyon-nagyon csak a river-ellenességet és az antiszemitizmust érzem ki belőle, amit egy kevéssé hihető sztoriba mixeltek össze....

Szerintem amúgy ott sántít az egész, hogy ilyen könnyen lemondott az apa a lányáról, eleve hol aggódó apuka az, aki kitagadja lányát ilyesmi miatt? Ez a nagy keresztényi szeretet(antiszemitának lenni, megbocsájtást nem tanusítani, lányát elhagyni?),amit az "őszinte apuka" sugall? Valami nem kóser...

6 komment

Címkék: baja zsidó blogajánló kóser riverside pub

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr4114277

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bloghu 2007.07.08. 23:07:08

[...]Pub Club Blog: Mit nem talál az ember a Miner.hu segítségével... Ezen a ma..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

millencolin 2007.07.08. 23:32:54

i love tomkeller

leveller 2007.07.09. 10:46:00

persze, hogy kamu a sztori.ezt a szart meg valszeg egy pszichopata náci írja. az ilyen marhák szerint minden ÁLTALUK rossznak tartott (pedofília,melegek, pénz:), stb)dolog mögött a zsidók állnak.

tomkeller · http://tomkeller.blog.hu 2007.07.09. 19:19:00

Ez így van. kiváncsi vagyok, hogy a river tulajok mit szólnak ehhez:D bár gondolom ettől nem fog csökkenni a forgalom.

sunshine crew from budapest · http://www.lego.com 2007.07.11. 09:52:56

ameddig ennyire korlátoltak vagytok addig nem is értitek meg a miérteket.

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2007.07.11. 23:57:05

Itt igazából nincsenek miértek, csak a bajai III. Béla giminek pár unatkozó diákja, akik a blogot készítették(legalábbis a madarak ezt csiripelték)

rudee775 (törölt) 2009.04.29. 00:44:55

Ugyan rég nem jött ide hozzászólás, de úgy gondoltam kommentelnem kell ide, valaki csak olvasni fogja. Bajai vagyok, többször is buliztam az említett helyen, mivel fiatal vagyok...csak hogy kinyílt a csípám. Kicsit valóban hülyeségnek hangzik amit az a bizonyos apuka mondott, de osztom is a véleményét és nem is. Kezdem azzal hogy szerintem a vallás egy baromság, én kereszténynek lettem megkeresztelve de lehetne rám mondani hogy pogány vagyok mert nem hiszek az egészben...de nem eltántorítani akarok bárkit is a vallástól csak azt mondom hogy egy baromság, szóval ezta részét nem osztom, viszont ez a világ a zsidók kezében van, sajnos. Nem vagyok egy bölcs ember, de remélem idős koromra az leszek, és ugyanakkor tudom hogy szélesebb a látóköröm mint egyes korombelieknek, akik csak bulizni tudnak meg piálni meg baszakodni a gép előtt, nekik kéne a csípájukat mééég kinyitni, és rájönni hogy többet érne ha nem dőlnének be a zsidók által irányított média maszlagnak, és nem elhinni azt a rengeteg manipulációt amit a kibaszott média sugároz, amit ezek a koszos cionista zsidók sugároznak...Ez nem antiszemitizmus hanem tisztán látás. Semmi bajom az olyan zsidókkal akik értelmes felfogásúak akik nem akarnak ártani ennek az országnak, velük semmi bajom. De ilyen nem sok van attól tartok. Tudom jól hogy ez után jön majd az értetlenkedés hogy mindez alaptalan és bla bla bla, sajnos ez nem alaptalan hanem ez a valóság, és aki megpróbálja ezt megcáfolni az vagy nagyon tudatlan csökött barom, vagy egy cionista zsidó.
süti beállítások módosítása