2007.06.09.
11:47

Írta: Tom Keller

Öncenzúra

Tegnap éjjel 3 fele írtam egy bejegyzést, miután hazaérkeztem, de 3 óra alvás után reggel 6-kor úgy éreztem, hogy túlzottan balkánias hangvétele volt, így inkább kitöröltem. Remélem csak kevés éjjeli bagoly olvasta.

Délután majd írok a tegnapi estéről, de most a tanulás ideje jött el, milyen magasztos szavak ugye?

Hogy mit súgott a lelkiismeretem? Még egy sokak által szajhának titulált egyént is megilleti a normális bánásmód és  a higgadt hangvétel.

Szólj hozzá!

Címkék: bulvár cenzúra

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr3095562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása