2007.06.07.
17:34

Írta: Tom Keller

Psych- Dilis detektívek

"Sanyarú sorsú gyermekként Shawn Spencer-nek nem volt más választása, minthogy vaskalapos rendőr édesapja nyomására felülmúlhatatlan megfigyelőképességre tegyen szert. Ám az alma sajnos elég messze esett a fájától, és Shawn a felnőtt korára igazi link alakká vált. Ráébredvén arra, hogy az álláskeresés, és persze találás roppant nehéz feladat, szélhámossággal próbál némi pénzhez jutni. Időről-időre a rendőrség munkájának megkönnyítésére ajánlja fel "médiumi" képességét, melyben persze állandó segítségére van gyermekkori barátja, Gus is." írja a Port.hu, a legújabb általam megkedvelt sorozatról.

Múlt vasárnap úgy voltam , hogy már nem volt kedvem igazán törni magamat a tanulás terén és gondoltam egy nagyot megnéztem ebből a sorozatból egy részt. Lehet  itt követtem el a hibát, mivel egy rész nem volt elég és a vége az lett, hogy az eddig a tv2-n lement összes részt beszereztem és szinte egy huzamban ledaráltam.

Legjobb részek az apa-fia konfliktusra alapuló jelenetek
, de a hivatásos rendőrök és a "sarlatán" páros állandó összeütközése is viszi azért a pálmát.


Mivel van ezernyi helyszínelős, nyomozós sorozat, ez nem az ilyen féle érdemeivel vívta ki elismerésem, hanem inkább a fergetes humor , illetve színészi alakítás az, ami az embert  a képernyő elé szegezi. Egy próbát szerintem mindenkinek megér, 40 perc felhőtlen szórakozás mindenkinek kijár.

Szólj hozzá!

Címkék: psych sorozataddikt

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr4594496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása