2007.06.06.
09:07

Írta: Tom Keller

"A valódi kóser isteni ambrózia, a sólet"

Tegnap még mikor Pesten tartózkodtam úgy gondoltam, nesze nektek globális multik, elmegyek boltba és bevásárlok. Mivel időhiányban így csak egy konzerv SÓLETET vettem...(más nem volt sajnos a kis közértben)

Én nem tudom, Heinrich Heine a következőket írja a sóletről a Sabbath hercegnő című költeményében:

"Sólet, ékes égi szikra,
Elysium lánya, te
Zengené a Schiller óda,
ízlelt volna sóletet csak.
Istenek mannája, sólet,
melynek főzésére Mózest
hajdan maga a Jóisten
oktatta Sinai hegyén?
Sólet, a valódi kóser
isteni ambrózia,
                                       Paradicsom kéj-kalácsa"


A Globus féle konzervet én valahogy nem így éltem meg, sőt rövid távon a szemetes felé orienálódott, mert eléggé meghatározhatatlan volt a tartalmazott húscafat állaga, így végül maradt a jól bevált KÁVÉT ebédre módszer. Lehet, hogy a Globus marketingeseinek fel kellene venniük egy Heine féle promotőrt?(én inkább egy minőségellenőrt javasolnék)

Szólj hozzá!

Címkék: marketing zsidó kóser gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkeller.blog.hu/api/trackback/id/tr2793521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása